.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماموریت ذاتی سپاه دفاع از ارزش های انقلاب است

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: ماموریت ذاتی سپاه دفاع از ارزش های انقلاب است.

به گزارش مهر ، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی، روز در جشن بزرگ میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار در مسجد امام حسین (ع) بهشهر افزود: پاسدار فرهنگ بزرگ عزت و افتخار است که پاسداران ما آن را از امام حسین (ع) آموخته اند و در این راه نیز از خود گذشتگی های فراوانی را نشان داده اند.

وی با بیان اینکه دشمن با اخلال گری های خود در ایران هنوز ماهیت سپاه را نشناخته است، افزود: سپاه در زمان احساس خطر و پاسداری از حریم ولایت و ایجاد امنیت درجامعه با تمام توان و نیرو وارد خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، همچنین اظهار داشت: تبلیغات های مسموم دشمنان در رابطه با ناکارآمدی سپاه نباید در ادامه راه ما خلل وارد سازد و باید همواره پشتیبان سپاه و پاسداران حریم ولایت باشیم.

گواهی یادآور شد: در حال حاضر 2200 عنوان کتاب در راستای زندگی و رثای امام حسین (ع) به چاپ رسیده که بی نظیر ترین تعداد را در بین کتب ادیان و امامان و ائمه داشته است.

وی گفت: پاسداری فرهنگ عزت و شرف و بزرگی است که در مکتب امام حسین (ع) آموزش یافته اند و باید در رابطه با حفظ حرمت آنان در جامعه مراقب باشیم.

گواهی از امام حسین (ع) به عنوان رادمرد بزرگ عرصه های جنگ و دفاع و ایشثار و از خود گذشتگی و بی رغبت به دنیا نام برد که سرآمد دوران است و باید در تمام جوامع به عنوان الگو و نمونه معرفی شود.

گواهی با اشاره به جریان انتخابات گفت: حضور 40 میلیون ایرانی در رفراندوم بزرگ 22 خرداد ماه بیانگر آگاهی و شعور ملت ما است و عوامل داخلی و خارجی که به نام اصلاحات وارد عرصه اختشاشات شدند، نباید ما را از ادامه راه باز دارند.

وی با اشاره به پیام رهبری در رابطه با برکناری رحیم مشائی معاون اول ریاست جمهوری نیز یادآور شد: این مسئله با توجه به عملکرد ایشان باید انجام می شد که خوشبختانه ریاست جمهوری نیز با تابعیت از رهبری به موقع وارد شد که اگر چنین نمی شد و تابعیت وی از رهبری نبود مردم ایشان را نیز قبول نداشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.